posted by DGDragon 2017. 3. 6. 23:12

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6861432#post6861432

#1 - 2017-03-06 11:01:38 UTC

Hi!

We are planning a mass test on Singularity on Tuesday, March 7th, at 17:00 UTC (= EVE time)!


What exactly is being tested?


Total Net Worth (mostly testing the server performance impact of the feature)

General client and server performance



How to connect to Singularity for this test:

Change the server from Tranquility to Singularity in the upper left corner of the new launcher and log in as normal. More detailed instructions are available here.


Test steps: 

1. Meet in FD-MLJ at the gate to X-BV98 

2. Close the character sheet if it is open

3. Jump to X-BV98.

4. Open the character sheet and click the question mark in the top right, where it says "Total Net Worth"

5. Close and re-open the character sheet and click the question mark in the top right where it says "Total Net Worth"

6. Close the character sheet

7. Warp to a Keepstar

8. Re-open the character sheet and click the question mark in the top right where it says "Total Net Worth"

9. Shoot + kill the Keepstar

10. Fleet W: Jump to Poitot + setup gate camp.

11. Fleet X: Jump to Poitot + fight at the gate


What else should I know?


Use the command /moveme to be moved to the start system FD-MLJ

2M Skill points will be awarded on Singularity for this mass test

Bring anything you like to the test (preferably something with weapons!)

posted by DGDragon 2017. 3. 6. 18:00

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6846498#post6846498

안녕하세요 m8s,


3월에는 여러 가지 밸런스 조정을 릴리즈할 것이며 이에 대한 귀하의 의견을 기다리고 있습니다.


WARP DISRUPTION FIELD GENERATORS

Scripted Warp Disruption Field Generator의 현재 상태는 너무나 억압적이며, 작은 갱의 PvP에서 특히 그렇습니다. 우리는 propulsion module 옵션을 열고 싶습니다. 따라서 우리는 약간의 변화를 일으킬 것입니다.


변경 사항 :

Focused Warp Disruption Script에서 Warp Scrambling 효과 제거

-20 % 범위 보너스가 적용된 새로운 Focused Warp Scrambling Script를 추가합니다.


새로운 Focused Warp Scrambling Script의 범위는 다음과 같습니다 (최대 기술에서).

T1: 16km

Meta: 18km

T2: 20km

Faction: 21km


Focused Warp Scrambling Script의 블루프린트는 Focused Warp Disruption Script 블루프린트가 제공되는 것과 동일한 가격 및 장소에서 제공됩니다.


https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6846632#post6846632

Q: 두 스크립트(Scrambling and Disrupting)가 여전히 타이탄을 포인트 가능합니까?

A: 예.


Q: 링크가 효과 범위에 영향을 줍니까?

A: 아니오, 커맨드 버스트는 scripted Warp Disrupt Field Generators의 범위에 영향을 주지 않습니다


Q: 새 사이클 타임은 어떻게 됩니까?

A: 사이클 시간은 변경되지 않았습니다. 새로운 scrambling script는 disruption script와 동일한 주기 시간을가집니다.


Q: 스크립트 포인트 둘 다 캐피털이 게이트를 넘는 것을 막습니까?

A : 예, scrambling script와 disruption script는 캐피털이 게이트를 뛰어넘는 것을 막을 것입니다.

posted by DGDragon 2017. 3. 6. 17:30

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6846399#post6846399

안녕하세요 m8s,


3월에는 여러 가지 밸런스 조정을 릴리즈할 것이며 이에 대한 귀하의 의견을 기다리고 있습니다.


파이터

우리는 파이터에 대항할 수 있는 잠재적인 카운터-플레이 옵션을 늘리고 싶습니다. 우리는 이를 위해 시그니처 반경을 늘려 좀 더 쉽게 때릴 수 있게 할 것입니다. 그들은 현재 스몰-미디엄 드론 정도의 반경을 가집니다. 이들은 이제 헤비 드론과 동일한 크기 카테고리에 들어갈 것입니다.

추가로, Shadow 파이터에 밸런스를 잡을 것입니다.


변경 사항 :

Light Fighters (Space Superiority) - Signature Radius: 80 (+43)

Light Fighters (Attack) - Signature Radius: 100 (+59)

Support Fighters - Signature Radius: 120 (+80)

Heavy Fighters (Attack) - Signature Radius: 110 (+60)

Heavy Fighters (Long Range) - Signature Radius: 120 (+60)

Shadows - Signature Radius: 100 (+55)

Shadows - EM Damage: 200 (+40)

Shadows - Thermal Damage: 200 (+40)


이러한 변화로 인해 Fighters는 Heavy Drones의 시그니처와 유사하게 됩니다.

마지막으로 AI가 전투기의 위협을 평가할 때 버그가 있었습니다. NPC들은 파이터를 위협적이라고 생각하지 않았습니다. 이 버그가 수정되었으며 NPC가 파이터를 더 자주 쏩니다.

또한 새 파이터 단축키를 여기(https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6846976)에서 확인할 수 있습니다(고마워요 Five-0!)


슈퍼캐리어

CSM과의 토론을 마친 후, 그들은 Wyvern의 파이터 행어 베이(및 일반적으로 실드 슈퍼)의 상태를 가져 왔습니다. Shield Slaves(역주: 슬레이브 임플란트의 실드 버전으로 생각됨)가 출시된 후 실드 슈퍼의 상태를 재검토하겠지만 파이터 행어 베이에는 장점이 있다고 생각합니다.


변경 사항 :

Wyvern Fighter Hangar Bay): 90,000 (+10,000) m3

Hel Fighter Hangar Bay: 110,000 (+10,000) m3


버스트 프로젝터

버스트 프로젝터의 효과 지속 시간을 늘릴 것입니다. 그것들을 사용하는데 있어서의 난이도는 기존의 짧은 효과 시간을 정당화하지 못합니다.


변경 사항 :

ECM Jammer Burst Projector Effect Duration: 40 (+10) seconds

Sensor Dampening Burst Projector Effect Duration: 60 (+30) seconds

Weapon Disruption Burst Projector Effect Duration: 60 (+30) seconds

Target Illumination Burst Projector Effect Duration: 60 (+30) seconds

Warp Disruption Burst Projector Effect Duration: 40 (+20) seconds

Stasis Webification Burst Projector Effect Duration: 40 (+20) seconds